Head Contact
- Prachatice
- prachatice@ca-ocean.cz
- +420 603 849 510
- Český Krumlov
- krumlov@ca-ocean.cz
- +420 734 232 137
- Vodňany
- vodnany@ca-ocean.cz
- +420 734 232 136
Pětihvězdičkový hotel Grand Blue Beach byl otevřen v roce 2015. Resort Vás zaujme luxusním moderním vybavením, v čele s hlavní budovou v nejvyšší části areálu a patrovými vilkami v zahradě. Pokoje hotelu Grand Blue Beach jsou prostorné, útulné, vzdušné a elegantní. Hotelový resort se nachází v klidné části letoviska Kardamena, avšak pouhý 1 km od centra s obchůdky, tavernami a bary. Hlavní město ostrova Kos láká návštěvníky úžasným přístavem a historickým centrem, město je vzdálené 23 km od hotelu. Autobusová zastávka je 150 metrů od hotelu.
Upozornění: "Rozsah a kvalita uvedených služeb a aktivit může být ovlivněna zavedením případných hygienických či protiepidemických opatření v dané destinaci."
Standardní pokoj
V Řecku je povinnost hradit klimatickou taxu v závislosti na kategorii hotelu. Taxa není zahrnuta v ceně zájezdu a musí být uhrazena klientem přímo na recepci hotelu. Rozsah a kvalita uvedených služeb a aktivit může být ovlivněna zavedením případných hygienických či protiepidemických opatření v dané destinaci.
Pětihvězdičkový hotel Grand Blue Beach byl otevřen v roce 2015. Resort Vás zaujme luxusním moderním vybavením, v čele s hlavní budovou v nejvyšší části areálu a patrovými vilkami v zahradě. Pokoje hotelu Grand Blue Beach jsou prostorné, útulné, vzdušné a elegantní. Hotelový resort se nachází v klidné části letoviska Kardamena, avšak pouhý 1 km od centra s obchůdky, tavernami a bary. Hlavní město ostrova Kos láká návštěvníky úžasným přístavem a historickým centrem, město je vzdálené 23 km od hotelu. Autobusová zastávka je 150 metrů od hotelu.
Upozornění: "Rozsah a kvalita uvedených služeb a aktivit může být ovlivněna zavedením případných hygienických či protiepidemických opatření v dané destinaci."
Standardní pokoj
V Řecku je povinnost hradit klimatickou taxu v závislosti na kategorii hotelu. Taxa není zahrnuta v ceně zájezdu a musí být uhrazena klientem přímo na recepci hotelu. Rozsah a kvalita uvedených služeb a aktivit může být ovlivněna zavedením případných hygienických či protiepidemických opatření v dané destinaci.