Head Contact
- Prachatice
- prachatice@ca-ocean.cz
- +420 603 849 510
- Český Krumlov
- krumlov@ca-ocean.cz
- +420 734 232 137
- Vodňany
- vodnany@ca-ocean.cz
- +420 734 232 136
Na této stránce jsme pro Vás připravili pár rad a tipů na ovládání našeho webu.
Krátký návod na LEVNÉ PARKOVÁNÍ NA LETIŠTI naleznete ZDE.
Na našich stránkách je Vám k dispozici ON-LINE VYHLEDÁVAČ LETENEK. Na něm si můžete objednávat letenky a nebo pouze nezávazně sledovat aktuální ceny.
JEDNODUCHÝ NÁVOD NA OBSLUHU VÁM NABÍZÍME ZDE.
OVLÁDÁNÍ AUTOMATICKÉHO VYHLEDÁVAČE V ODKAZU ZÁKAZNÍK
Vážení přátelé a cestovatelé, v několika mailech jste se na nás obrátili s dotazem jak je to vlastně s těmi cestovními kancelářemi a s pojištěním. Zde máte krátké vysvětlení:
CESTOVNÍ KANCELÁŘ může pořádat a organizovat zájezdy. To znamená, že zajistí autobusovou dopravu, ubytování, průvodce, program a další služby, jako třeba vstupy. To vše spojí dohromady a vytvoří tak ucelený zájezd. Ten pak může nabízet k prodeji. Zákonem stanovenou podmínkou provozování cestovní kanceláře je POJIŠTĚNÍ PROTI ÚPADKU. Toto pojištění Vám zaručí, že v případě krachu cestovní kanceláře dostanete své peníze zpět.
CESTOVNÍ AGENTURA nemůže pořádat zájezdy s kombinací dvou a více služeb a nesmí pořádat zájezdy, které obsahují nocleh. Dál může cestovní agentura prodávat zájezdy, které pořádá pojištěná cestovní kancelář. Cestovní smlouvu s klientem musí sepsat VŽDY jménem pořádající a pojištěné cestovní kanceláře. Příkladem typické cestovní agentury je například Invia nebo Zájezdy.cz aj. Mnoho lidí si myslí, jde o cestovní kanceláře, ale jsou to pouze cestovní agentury a tedy prodejce zájezdů jiných cestovních kanceláří.
POZOR NA SVÉ PENÍZE! Dobře si vybírejte, s kým jedete na dovolenou a komu svěříte svoje peníze. Pokud si svoji dovolenou koupíte u nepojištěného organizátora, můžete v případě krachu přijít o všechny svoje peníze. A nemusí to být pouze cestovní agentura, ale třeba i různí organizátoři zájezdů, kteří nejsou ani cestovní agenturou a samozřejmě nejsou nijak pojištěni.
ZÁKON 159/1999 Sb. O PODNIKÁNÍ V OBLASTI CESTOVNÍHO RUCHU
Vážení přátelé a cestovatelé,
přinášíme Vám další novinky z naší cestovní kanceláře OCEAN. V minulém newsletteru jsme Vám slíbili pár tipů a rad při nákupu zájezdu přes internet a nebo v kamenných prodejnách. Obě možnosti mají své výhody i nevýhody.
INTERNETOVÝ PRODEJ má svojí největší výhodu v pohodlí prodeje. V klidu domova si můžete nekonečné hodiny vybírat tu pravou dovolenou, prohlížet fotky a číst recenze. Pokud se v záplavě nabídek a informací neztratíte, vyberete si ideální nabídku. Problém internetových nabídek bývá v tom, že se u některých prodejců velmi složitě dostáváte k informaci, kdo je vlastně pořadatel zájezdu. Často slýchám, že lidé byli na dovolené s nějakou internetovou agenturou a vůbec netuší, že jejich zájezd pořádala úplně jiná cestovní kancelář. Druhá nevýhoda začíná v případě jakýchkoliv problémů na cestě. Stejné je to i v případě reklamace po ukončení zájezdu. Je mnohdy velice složité kohokoliv sehnat. Často mají klienti k dispozici pouze mailové spojení na internetovou agenturu a tím se vše neúměrně komplikuje a zdržuje.
KAMENNÉ OBCHODY mají nespornou výhodu v osobním kontaktu klienta s prodejcem. Svoje peníze dáváte do ruky firmě, která prokazatelně existuje a nehrozí Vám, že narazíte na počítačového hackera a nebo internetového podvodníka. Také je v případě potřeby jednodušší řešit jakékoliv problémy přímo na cestě a nebo případné reklamace po návratu. Vždy najdete odpovědného člověka přímo na prodejně a nejste odkázáni na mailovou a nebo telefonickou konverzaci.
IDEÁLNÍ KOMBINACE je tedy cestovní kancelář, která poskytuje obě služby. Takže si můžete doma na internetu vyhledat Vaši ideální dovolenou a v kamenné pobočce můžete vyřizovat veškeré formality. Pracovníci pobočky Vám s vyplňováním cestovních smluv, žádostí o víza. Pečlivě zvažujte, komu svěřujete svoje peníze a kdo Vám za ně zajistí nejlepší servis nejen před dovolenou, ale i po ní!